9/4/10

Detta roliga ting är taget från Emilia www.emilianicklasson.blogg.se :D

1. Vilken svordom använder du mest? FUCK!
2. Äger du en iPod? Japp, ofc måste ju ha en :P
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? vem ställer väckarklockan på lov?
4. Hur många resväskor äger du? jag vet väll nt ! :o
5. Använder du flip-floppar? Ja om jag ska t beachen elr nått ;)
6. Var köper du dina matvaror ifrån? ICA! icajerry :P
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag ska nog vara ärlig och säga att jag gillar att bli fotad med gillar aldrig att se på bilden efteråt :P
8. Vilken var den senaste filmen du såg? Superbad
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Med en kompis såklart ;)
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Jag skulle köpa JÄVLIGT mkt kläder och sen skulle jag spara t resa i sommar :D
11. Har någon någonsin kallat dig lat? Jaa, mamma kallar mig lat för att jag aldrig orkar plugga :P -.-
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Ne :S
13. Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? jag använder spotify, retard :P
14. Vilket är världens bästa band just nu? Vampire Weekend & The Kooks
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall vad? Jaa tror det men kmr nt ihåg såntdär :P
16. När var senast någon stötte på dig? jag vet nt ?
17. Vad åt du till middag senast? Donken :P
18 Använder du huvtröjor? Ne nt som tröjor
19. Kan du vissla? Ja det är klart, man måste ju lära sig vissla t sommarn t boyzzen :P
20. Vem var den senaste som ringde dig? Pappa :P
21. Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Vet nt typ allt som är läskigt ;)
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Hallå, we live in tonåringarnas värld :P
23. Vilket riktnummer befinner du dig i? 08, stockhhoolm ofc! ;D
24. Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det är klart, vem gjorde nt ? :P
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Farsta, sådär ;)
26. Hur många syskon har du? 3 söta syskon ^^ <3
27. Är du blyg inför det motsatta könet? Jaa ibland om jag nt känner personen bra :P
28. Vilken film kan du alla replikerna till? Typ ''Mean Girls'' xD
29. Äger du några popband t-shirts? Ne, faktist nt *skäms*
30. När flög du senast? Mars 2009 Thailand :D
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord? 2 + en soffa
32. Läser du för skojs skull? Ja om det är en bra  men annars läser jhag
33. Pratar du några andra språk? Än svenska? Engelska, Spanska och Amahariska.
34. Diskar du din egen disk? Nej, det gör mina 30 000 kusiner åt mig :)
35. Har du gråtit offentligt? Japp
36. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop. Mac om man får tilläga *SNOBB*
37. Försöker du alltid lära dig nya saker? Aa, allt förutom att åka skidor.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Jag vill skaffa navel piercing men det vill inte mamma att jag ska, hehe :P
39. Är du kaxig? Venne, när nån kaxar mot mig i guess.
40. Kan du kasta macka? Japp
41. Har du någonsin varit på Jamaica? Nej, men skulle vilja åkat dit!
42. Vad har du med dig in på bion? En jäkla massa godheter och en kompis.
43. Vem är din favoritlärare och varför? Min SO lärare, bara för att vi får kolla på South park på typ alla hans lektioner.
44. Har du dejtat någon av en annan religion? Nej
45. Vad har du för väder? Mörkt. Perfekt våldtäckts väder. Dags att gå ut då :P
46. Har du en blogg? Japp, världens bästa!!!!!!1111ett!!!!!!!
47. Vilket är ditt favoritämne? SO
48. Gillar du att flyga? Nej men jag gillar att komma fram efter man har flygit! :D
49. Vad ogillar du ? Människor som inte vågar ha kul.
50. När sov du senast på golvet? Igår, JA! jag är en luffare.
51. Vilken är din favoritdrink? Strawberry Dariq..Nää, water :)
52. Gillar du din boendesituation? w00t?
53. Vilken är din mammas hemstad? Gonder (Etiopien)
54. Din pappas hemstad? Hellsingborg
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? För att jag ska funka, typ 3 timmar. Men för att jag inte ska se ut som en uteliggare i ansiktet typ 5 timmar.
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga? Har så jävla mycket kompisar så jag hinner knappt...Nää! Jag är mobbad så det är rätt chill :P
57. Hamnar du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Nää, man har ju sina taktiker.
58. Vilken är din favoritfrukt? Jordgubbar! Eller är det en frukt eller ett bär?
59. Bryr du dig om kalorierna i det du köper? Nepp, äter det som är gott. Alltså kalorier! :D
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag? FJORTIS!
61. Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? neäeejj, apbsålot inntä.
62. Tror du på liv på andra planeter? Kanske inte anddra planeter men andra solsystem.
63. Vem var den senaste personen som gjorde dig arg? Mamma tror jag, hon kan va en rktig pain in the ass!
64. Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud :S
65. Vad var det senaste du åt? Ben and Jerrys glass.
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Hmm, venne ?
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn? Jag är döpt efter min gammel farmor.
68. Gillar du senap? Japp
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? ööh, venne pratar oftast inte med mig själv :P
70. Skulle du vilja hoppa fällskärm? Ja, Älskar att hoppa från höga höjder :D
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Typ Alan i Baksmällan. Lite opassande och lite töntigare.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? nepp
73. Tycker du om att krama folk? Jaaa! det är mysigt :)
74. Skulle du säga att du är trendig? Njaa, köper det som kag tycker är snyggt.
72. Äger du en digitalkamera? Systemkamera is tha shit!
73. Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Alicia keys ? :O
74. Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Nja, lite men jag dampar inte direkt.
75. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? Ööh? böcker? jag läsa en bok? HA!
76. har du några djur ? Japp! vi har ju Lars, Göran, Henning, Bengt och Kenta. Krypen i min lillebrorsas afro ;)
77. Vad är du allergisk mot? Är lite laktis intolerant
78. Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nää, kött är gott! Fast inte lamm. Lamm är bläää!
79. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Adam, haha!
80. Vad är det senaste du installerade på datorn? Voddler *respekt*
81. Vilken är din favoritrestaurang? Oj oj oj, höhö man har ju vart på ett par stycken i sina dar...Nää, men jag venne.
82. När badade du i en pool senast? Eriksdalsbadet för några dagar sen.
83. Har du varit med i någon skolpjäs? Nej, scen skräck.
84. Hur många barn vill du ha? 2 väll kammade barn som heter Kalle och Sofia, sen ska jag ju ha ett radhus..Nää aldrig i livet, men jag vet inte. Kanske 2 eller kanske 20, ödet avgör *Kliché*
85. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hårdrock, usch!
86. Hade du lätt för att bestämma dig för vad du skulle rösta i valet? Jag är bara 14 år :P
87. Har du åkt moped någon gång? Japp! :D
88. Har du busringt någon gång? Självklart! Anna från apollo resemål är ju en klassiker :)
89. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Nya Zeeland
90. Kan du alla orden i nationalsången? Nää :O
91. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Ja
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja absolut!
93. Vad har du i din väska? Det vanliga.
94. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Öhh, snuskhummer :P Nää men läsa en tidning kanske.
95. Vad lyssnar du på nu? Ljudet av ensamhet, haha emo!
96. Vad ska du göra nu? Kolla på en film
97. Vad heter din mamma och pappa? Gabyanesh och Bert. JA! MIN PAPPA HETER BERT! DET ÄR SANT! HAHAHAHA!
98. Hur många kusiner har du? Herre min gud! Håller inte räkningen. Mina släktingar kan sin grej om man säger så, sexbomb sexbomb your my sexbomb! Haha! :P
99. Varför gör du det här testet? För att jag inte har något liv
100. Hur mycket är klockan nu? 01.25

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0