Bilderna från Hellas!!!! :D:D:D

Hej hej!
Här kmr MASSA bilder från mig och Emmy! : : :

Emmy och jag påväg dit ;)




Lite innan vi gick och jag och Emma försökte filma henne när hon skratta ;)


Bye Björkhagen hello Hellas ;)





In the Hellas forest!









Dagens outfit bild!


Jag och Emmy leker på gatorna :P

Nu äntligen dricker vi från vattenkällan! :D






Jag posar! :P



Emmy provar snus från MARKEN!!! XD


Påväg hem i haglet!



Vårt mål klarat! Så gick vi

Äntligen hemma och äter god middag! :D



Så det var alla bilder och här kmr också lite klipp ;) :

Emmy skrattar!


Emmy hoppar över en bäck!


Så nu har ni fått sett bilderna från Hellas!
Så vad tycker ni? :D

xoxo Vera♥

Och såklart måste jag också komma i bild och då tar jag fram min bästa kunskap...
SJUNGA! :D

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0