Bilder från veckan!

Heej!
Jag lovade bilder såhär ska ni få massa från denna vecka :

Jag och Emmy äter lunch på resturang:
Jag och Emmy hungriga :)


Jag och Emmy mätta :)



Emmy, Emma & Vera kväll! :D ♥


Jag och Emmy träffar Oscar & Felix:




Jag och Emma shoppar skor:


Och nu, till de ni nog har väntat på .....

GRÖNAN!!! :D :




Jag och Emmy sak gå in i Blåtåget :D:







Ckoklad maskinen :
Vi ''råka'' ta ett plast glas och hade skkiiit varm mjölk i så det slutade såhär :


Jag och Emmy skojar runt:




Dricka choklad i solen är bäst! :D :






Lustiga Huset :




En gång vi hittade vid personalplatsen i lustigahuset :

Vi snodde en matte och åkte ner några gånger ;D :



Spökhuset:



Jag och Emmy på resturangen:

Så det var alla bilder från veckan :)
Sen finns det ett videoklipp från spökhuset som ni får se i ett lite mindre inlägg ;)

puss♥


Kommentarer
Postat av: EMilia

HAHAHA VERA! VAD ÄR DET FÖR JÄKLA BILD PÅ MIG UNDER BILDEN INNE I SPÖKHUSET!? ÄR DET TANT AGDA ELLER VAD HÄNDE? :O :P

2010-04-12 @ 21:12:43
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0