PÅSKAFTON!

Heeeej!♥
Bad update, jag vet ...
Men var så upptagen igår för först så sov ju Lillebil,Emma och Emmy hos mig och sen gick jag,Emmy och Emma ut och Lillebil var tvungen att gå hem för att hinna med ett tåg sen så när Emma gick så följde jag med Emmy för att hämta hennes gömda cykel och sen så var hon hemma hos mig i typ 30 min sen var jag och familjen tvungna att dra hem till morfar för han skulle ha påskmiddag och vi kom typ hem vid 12 ''/
Fast det var jätte god middag och jag fick som påskpresent (jag brukar nt få påskpresent) fick jag en MOBIL!
SÅ JÄVLA NAJS! :D
Och nu idag så skulle jag Emmy,Emma och Fanny träffas men Fanny kan man ju skippa för hon kan ju aldrig :(
Så nu ska jag träffa Emmy för Emma svarar nt så jag och Emmy ska väl ut och ha kul som vanligt ;)

Min nya mobil:
http://www.gnetagalten.se/images/00061/0/sony-ericsson-w890i.jpg
Asså jag fick nt en helt ny utan en begagnad som är 1,5 år gammal men den är typ som ny! ;D:D

Jag bombar nog med bilder när jag kmr hem för nu måste jag skynda mig in i duschen så...

Bye♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0