Idag är det mammas födelsedag, molly kmr hem och min namnsdag! :D

Heej!
Idag gick jag upp 6 för det var ju skola men påvägen dit så fick jag ett sms att det nt var nån skola så jag åkte hem t mamma.
Sen så åkte jag hem t pappa igen för vi skulle hämta MOLLYYY! :D:D:D
Molly som varit i Asien i 3 mån.
Sen när vi kom hem var släkten där för idag fyller min mamma år och dessutom så har jag namnsdag ''Liv''.
Så nu sitter alla i vardagsrummet och har trevlig medans jag vilar min mätta mage åt sidan :P

Idag ser min outfit ut såhär:




Svart linne- Indiska
Leopard linne- H&M
Shorts- H&M
Strumpbyxor- Lindex elr Åhlens ? :P
Skor- Scorett

puss♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Skit snyggt! :) <3 (inte ironisk)

2010-04-13 @ 09:00:48
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0