ACTOR FOR ME! :D

Hola Chicas et Amigo's!

A BIG THING HAPPENED!
När jag kmr där på odenpplan som vanligt och lyssnar på musik så hoppar en tjej fram och då tänkte jag såklart att hon skulle fråga om vägen elr nått men då började hon snacka om en film hon gör och att jag skulle passa bra som rollen i det så då helt plötsligt med mitt rosa vax ansikte får jag frågan om audition t en film!
Ja var såklart osäker men hon gav mig ett kort på hennes mejl och nr så nu när jag kom hem var jag ju tvungen att ringa lillebil eftersom hon är typ skådespelerska ;)
Hon sa att jag skulle vara med i audition så nu har jag ..
SKICKAT ETT MEJL T HENNE!
Asså snacka om prooo!
Jag kanske blir en kändis :P
Hahah
Jag är ju absolut nt erfaren av detta skådespeleri så det kmr bli lite ostadigt men lillebil har sagt att vi ska öva så hoppas det blir bättre!! :D
MEN TÄNK NI KANSKE SER MIG PÅ BIODUKEN!!
hahah''
Men vad tkr ni, tror ni jag passar som skådespelerska? :)

PUSS♥






Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0