Update! :D

Hej hej

Idag i skolan hade typ alla lärare blivit sjuka så hade bara två lektioner så slutade halv 2 :D Då gick jag hem t Natou och vi kollade lite på en skräckfilm fast Natou blev så rädd så hon ville stänga av den -.- då mitt i filmen kommer Natous kompisar som sen drar efter tio min och då vill såklart Natou förlja med ;) så då gick vi t tuben och åkte t björkhagen men egentligen från första början  så skulle jag lämna filmen, så Natou dissa mig (sa egentligen att hon kunde gå ;) ) Men s då ringer jag såklart lite gamla godingar och Emma & Fanny kan ju nt som vanligt ;( Så då ringer jag Emmy som byter om för precis hade idrott. Och där står jag i regnet och fryser och typ halva åsö stod och stirra på mig men till slut kommer emmy (äntligen) Vi lämnar filmen och åker hem t mamma och här är lite bilder från oss! :D :
(nästa inlägg)



Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0