Skräckis! :-S

3/3-09
Usch, idag såg jag, Emma, Fanny och Emmy The grudge 2 på Youtube. Väldigt knäppt jag vet, vi såg 10 minuters klipp efter varann. Det var nog den läskigaste skräckfilmen jag har sett :-S
Emilia brukar alltid tycka att dom flesta skräckfilmer vi sett inte är så läskiga men den här tyckte hon nog var läskigast. Hon satt ihopkrupen som en liten boll och stirra rakt in i datorn. Fast det var ju inte bara filmen som var läskig tyckte dom utan mina fiskar också.? Ibland kunde dom låta och då hoppade alla till förutom jag (eftersom att jag är van). Jag har ett jätte läskigt trapp hus också så varje gång jag ska gå i det kommer jag att nästan svimma för att jag kommer vara så rädd. Ni som gillar skräckfilmer och inte har the grudg, Se den!
Måste dra,

Ses!

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0