:-)

Guuuuuuud va kul att komma tillbaks till skolan och träffa alla kompisar!!!! Skolan var ju inte direkt så kul men alla kompisarna var kul. Allt var så nytt tyckte jag, vissa hade förändrats och vissa inte, vissa satt och stirra på en bara för att man var brun och fin.
Innan jag åkte i skolan så brukade vi alltid spela kort på alla korta raster och nu är jag kom tillbaks så hade dom börjat spela Uno istället, och Fanny i min klass hade slutat använda puder och börja spara pengar och Fanny och Emmy verkar ha blivit jätte bra kompisar och omgicks väldigt ofta, hörde jag. Ja en massa saker har hänt. Och föresten om min Thailand resa när jag ska berätta om allt det kommer snart! :-)

xoxo Vera


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0