Nu gäller det ! :D ♥

Hej bloggen ,

Det här blir mitt 202 inlägg på min ända och älskade blogg. Jag saknar verkligen bloggen och allt skrivandet som faktist var roligt även om det var lite jobbigt också . Asså vill jätte gärna börja skriva igen men vill nt bli besiken och ledsen igen , så nu frågar jag mina läsare (som är typ 3) att be er om lite feedback liksom lite känsla som gör att jag VILL skriva och nt bara gör det for nothing. Så om jag får minst 5 komentarer från olika personer tar jag tillbaka bloggen ;)
Hoppas ni hjälper mig att bli glad  ;)

xoxo Vera♥


Kommentarer
Postat av: moa

Men ha kvar bloggen! Men skriv inte att du tycker din blogg e tråkig hela tiden för det e ju inte så kul att läsa... Inget mer tjat om att din blogg suger, kör bara på och skriv vad du gjort på dagen. Pinsamma grejer eller bara helt normala grejer. :)

2009-12-08 @ 21:35:58
URL: http://moey.blogg.se/
Postat av: Veritza

Men moa jag ahr typ sagt det skrivit det 2 ggn förutom nu när jag har lagt ner min blogg och tyvärr så måste jag ju säga miona känslor på MIN blogg elr hur ?

2009-12-09 @ 17:52:07
URL: http://vexxi.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha kvar bloggen snälla !!! :D <3

2009-12-09 @ 17:53:19
Postat av: Viktoria

Hej Vera, Ha kvar din blogg den är jätte bra ;)

Kram

2009-12-09 @ 17:54:27
Postat av: Jessica

Ha kvar bloggen! ! !

2009-12-10 @ 21:17:48

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0