My funny day ! :D

Hej hej bloggen ,

Nu sitter jag på tåget kl är 19.09 och jag har suttit här i precis 2 timmar och 40 min , typ ;P Jag och syrran har legat på dessa obekväma sätena och kollat på ''JURASSIC PARK'' den hade fått tre oscar ! Fattar ni , så himla många och jag ska säga er att den nt är speciellt bra ...
 Just nu sitter jag vid facebook och harvestar bort mina ''Peppers'' och sår dit nya fina meloner istället xP Jag vet att det låter som en bortförklarelse men jag menar det nu, jah har faktist slutat vara inne på så många spel på facebook nu ! Det är sant fråga Moa elr Hannah (mina grannar) dem vet . Aja bryr mig nt så mkt om vad andra tkr utan bara att jag själv tkr att det är bra ! ;D

Idag har jag gjort massa. Först måste jag häva mig upp t nån himla zoo affär för att köpa växter åt mina fiskar och på samma gång köpte jag en present t min katt ;) sen gick jag t indiska och köppte två fina ljusstakar t farmor som syrran har köpt ljus t , sen åkte jag hem för att göra akvariumet rent och det var SKIIT jobbigt -.- Massa fiskbajs överallt ;( sen när det var klart , finaly så kom pappa hem och börja slå in paket och då kom jag på att pappa hade sagt att man skulle köpa ett paket för 50 spänn för att vi skulle spela ett sån där pensionär spel där man ska spela kort för att vinna ett paket man köpt själv -.- så då sprang jag t konsum och köpte nån slags choklad :P Sen blev det såklart brått så vi packade och sprang och sprang och t slut kom vi på tåget ! :D Och allt detta kom på 250 kr. så himla mkt så nu har jag bara 250 kr kvar (ni kan nog rälna ut själv hur mkt det var ;) )
Så det har varit min dag , hoppas ni nt haft lika jobbig och lika rolig som jag ;)

xoxo Vera ♥

Bild på syrran och mig på tåget ! ;D


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0