Mitt Nyårs firande! :D

God Morgon ,

Vaknade för typ 12 imorse så har precis ätit frukost . Idag är det ju nyåa :D Och då har jag och mamma bjudit hem min bästa kompis Lillebil´och hennes mamma och en en av mammas till kompisar Lotta . Och vi ska fira och äta middag och ha kul och sen så kmr såklart Lillebil sova hos mig, vi gör typ alltid så utan att betämma vi liksom vet att vi kmr sova hos varann ;) Men nu ska jag gå tbx t nuet , just ju sitter jag i pyjamas men nt länge t , jag ska städa mitt rum och dammsuga och skura gilvet och damma av alla hyllor och så och efter det ska jag tvätta håret för det är rikigt skitigt ;P
Jag ska ia´f ha väldigt kul i nyår :)
Vad ska ni göra ?
Bild :

 Jag osminkad ;)
 Min nya fina kopp med fatv och mitt nya goda te i ^^
See uu!
xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0