3 is my favorite number ;)

Hej bloggen,

Förlåt för att jag nt skrivit på länge men har varit lite busy ;) Elr egentlien nt men har bara nt varit inne på internet på länge för jag har spelat mitt nya spel ''The Sims  !!!!!!! Älskar det så himla mkt ! ♥
Så det är typ det jag gjort på de tider jag nt vari upptagn på riktigt, som igår . Jag igår hade jagoch släkten på mammas sida en liten julafton för att jag och molly och jim (som jobbade) nt var med mamma denna julafton så vi skulle få paket ;D Och så hade vi festen här så det var mkt städa igår fast jag var nt med och städa utan spelade sims :P Tyvärr har jag inga bilder från igår elr min outfit men kan säga att festen var bra och såklart var jag skit snygg ;P Idag har jag slappat lite ochsen åkte jag mamma och morgan in t söder och hängde i ringen och mamma köpte nånting på lindex och vi bytte leksaker på BR och så köpte mamma läppstift, hårspännen och hårspray på KICKS . Så det är typ de jag har gjort ;)
Vad har ni gjort ? :)

xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0