Mammor kan ha bra smak ! :P

Hej alla Vexxi läsare :)

Idag var det ju första dagen i den nya skolan och det var jätte nervöst :S Jag och en annan kille var nya i den klassen 7B. Alla verkar shysta och roliga så jag kommer nog passa in ;) Jag var bara där i 1 timma så när jag kom hem så bytte jag om t pyjamas och spelade ''Rayman 3'' och så har jag såklart varit inne på datan :P Jag kanske är sjuk för att jag har data problem :S Jag sitter ju vid datan hela tiden så jag måste nog vila lite :) Idag när mamma hade kommit hem från globen så hade hon köpt det här :D :
Skit snygga nagelack!!! :P
Underkläder måste man ju köpa då och då ;)
Tre par likadana svarta strumper
Blandat

En skit snygg jeans väska som är värsta modet :D
Det var allt, vet ej ifall jag skriver ikväll men ifall jag stannar hemma från skolan imorn ska jag försöka göra nått kul inlägg/video :)

xoxo Vera

Kommentarer
Postat av: Anonym

fett fullllllll vvvväääääässsssssskkkkkkkkaaaaaaa

2009-08-29 @ 21:36:37

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0