Min j***a f***ing dag!!!

AAAOOOÅÅÅ!!!!!!!!!

Idag när jag var med fanny, emma, emmy, molly och jonas i ringen (vi var typ i H&M hela tiden) då så ska jag kolla hur mkt klockan är (mobilen ligger i min väska för att jag hade kjol) då ser jag att min väska är öppen. Jag rotar igenom väskan snabbt och ser att Ipoden är kvar plånboken är kvar och busskort men min nya fina lila samsung mobil är BORTA! Jag går till Emma och säger:
- Emma kan jag få låna din mobil?
- NEEEEJ!
- Men jag har tappat bort min mobil...
- Nej men såklart ska du få låna min mobil...,,
Så bev det. Så nu är min mobil borta. Jag som skulle önska mig en dator på min födelsedag men nu måste jag önska mig en mobil ( vi har inte så mkt pengar)
Men that´s life people..
Livet är tufft

Det var min dag
oxox Vera!


Kommentarer
Postat av: moa

Gud va jobbigt att du tappa bort din mobil! Min kompis tappa bort sin och sedan 2 dagar senare efter hon fått en ny mobil hitta hon sin gamla....

2009-04-22 @ 16:18:12
URL: http://moey.blogg.se/
Postat av: Emilia

Sv; Tack, men vi måste komma ihåg att gå hem till dig nån gång och fixa din blogg!

2009-04-22 @ 19:25:01
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0