Min fredagskväll!

Hej Bloggen! :)
Igår sov Emilia hos mig :D
Vi hade faktist en ganska kul/trevlig kväll bara hon och jag ;)
Emilia hade fått ett erbjudande att göra ett klipp på när hon sminkade sig så då bestämde vi att hon skulle göra det då.
Det var jätte kul och Emilia blev skit snygg! :D (VISAR BILDER SEN!)
Sen snackade vi skype med några killar till kl var typ 10 då drog vi ut och käkade.
På vägen hem när jag och Emilia pladdrade på som vanligt så in på vagnen kom
ROBERT FUCKING PATTINSON!!!!!
Asså hela vagnen blev helt knäpp tyst och jag och emilia , töntarna som vi e gick såklart inte fram!!!! :'''''''((((((
Vi gick hem och deppa ett tag sen satte vi igång filmen ''Halloween II'' (nya versionen). Den var bra.
Men nu så ska emilia få skriva ett inlägg om gårdagen också ;)
pusss♥

Kommentarer
Postat av: Tonyheidi

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.

2011-04-20 @ 13:21:56
URL: http://tonyheidi.blog366.com

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0