My two days!

Tja! ♥
Igår var det ju påskmiddagen men efter det så träffade jag Emilia & Fanny och vi hängde @ my place tills 11 för då åkte vi till kyrken där vi hörde hur prästen predika om jesus.
Ganska sövande men cool upplevelse :)
Sen drog vi hem till mig aströtta och somna direkt. Nu på morgonen när man skulle duscha sig ren så öppnar fanny och emmy badrumsdörren och kastar in en jävla gegga med ketchup och mjölk över hela mig så fick skura badrumemt och mig själv .. -.-
Vi år ''frukost'' i Subway och sen drog jag och träffade min gammla kompis Elis.
Var ganska trevligt, vi spelade tv- spel och drog på en promis ;)
Nu så städar jag mitt rum och tänkt kolla klart på filmen som vi startade igår men aldrig såg klart :P
Och juste, jag ska lägga upp bilde från resan snart, lovar ^^
Puss o hej ♥
(hittar inte webcamen.. -.-)

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0