Frukost :)

Hello alla blogg läsare!!

Idag vaknade jag vi 12 och gick upp vid ett och nu är klockan halv 3 ch jag åt nyss frukost. Snacka om att jag änvänder min tid :P Det här ar iaf min frukost :
Tack för tipset emmy med steka bröd med ägg på ;)

Här får ni ett gått och hyfsat nyttigt ät tips ;)
Först rostar ni vanliga mackor i rosten ganska kort tid typ 1:an på brödrosten och sen knäcker ni två äg i en ganska stor skål så att bröden får plats sen doppar ni mackorna i det och lägger den på spisen. Och ett tips är at hälla på lite ägg-gega på brödet så att det blir mer ägg på ;) Så enkelt är det med lite juice t dricka :)

Puss Vera


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sv: Varsågod!:D

2009-10-11 @ 15:48:17
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0