Min fredag den 13:e! :S

Hej

Guud idag var min otursdag!!! Den värsta dan ever! ... Det börjar med att pappa och jag försover oss i 1 tim och 10 min sen så tar jag en halv tallrik med fil och sen går vi. När vi kommer till bussen så tar vi buss 115 elr vad den hette och det var ju fel buss så vi gå av i mitten av nån konstig bro som var påväg t typ landet då ser vi bussen som åker åt andra hållet åka iväg så vi går ända t Astrid Lindgrens sjukhus.

 När vi kommer tid skriver vi på en lapp so  vanlig men efter en halvtimma börjar jag undra om dem missat vår lapp elr nått och dem tar en massa kunder före oss och efter 45 min hittar de min  lapp som de råka tappa bort så jag fick ta proverna en timme efter jag hade kommit (satt och grät så desperat var jag).
 När pappa och jag är klara går vi till bussen som  ALLTID brukar stå där men just idag missade jag den så jag fick vänta 6 min. När jag sitter på bussen och sminkar en lätt sminkning så ser jag en tunnelbanastation hoppar jag av bussen för jag tänkte det skulle gå snabbare men efter att jag gått en jätte lång tunnel ser jag att det bara är blåa linjer och dem fattar jag ju abspolut nt så jag går upp igen och då får jag vänta 7 min , sen åker jag till slussen som jag skulle från första början och allt är cool förutom när jag kommer ner i tuben då står det 5 min på farsta strand -.-

sen äntligen åker jag hem och kollar på DHW :) Sen åker jag t sjukhuset och allt går faktist ganska bra vi fick träffa doktorn direkt och han hoppade över en månad t nästa besök och sen skulle jag ta vaccinet men då hade dem inga kvar just då så då åker jag t skolan och när jag ska gå in så halkar jag i en stor lerhög så hela jag blev alldeles gegig och då får jag låna en rosa kjol av mamma och går  in i skolan (pinsamt). Men sen går det faktsit bra fick vaccinet och sen åkte vi hem och jag åkte t dansen och nu sitter jag här och berättar allt ;) har lite ont i armen efter skrivandet så hej då.

xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0