Häsla från mig ! ;D ♥

Hej ,

Har tänkt efter lite grann om skolan och så och ibland saknar jag faktist mina gamla klasskompisar . Elr egentligen sakanr jag dem ganska ofta och tänker på dem ganska ofta också ''/ Asså jag hhadde liksom gått i samma klass som de flesta av dem i 7 år och sen bara vips så försvann alla och nu är dem borta , föralltid? :'O Alla tjejklasskompisar man saknar träffar man ju men killklasskompisar träffar man ju nt, för att vet jag nt men tror att det är för att dem nt har modet att träffa en tjej de gått i samma klass meed elr så är det jag  men tror nog  att det är både och ... Jätte många gamla klassisar går i åsö så därför träffar jag dem nt så ofta för jag går ju i björkhagen :( Ni tjejer som läser min blogg och har gått i samma klass som mig och går i åsö kan väl säga t killarna i förra KSS att hälsa från mig att jag saknar dem ;) Är ni snälla ;)
Det var allt ;)

xoxo Vera♥


Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0