U are a truly friend ♥

Tjaa!
Sorry för att jag inte har bloggat men har inte haft tid.
Det har ju varit sådant fint väder ute så har inte velat spendera min dit framför datorn ;)
Men dom senaste dagarna har jag spenderat med Emilia, hon har sovit hos mig typ varje dag :P
En dag så träffade jag och Emilia Emma och vi solade på enskedefältet, igår så gick jag och Emilia till Sickla Starnd och vi solade och badade, efter det så träffade vi Molly och vi hängde runt i stan och träffade på hennes släkt och åkte till hennes syrras lägenhet som hon dessutom ska få låna medans hon är borta (avis!!)
Och idag så har jag varit med Gabbi i Nacka Forum och handlat presenter till Lillebil som fyller år imorn! :D
Så så har mina senaste dagar varit :)
Två bilder från när vi var i Sickla strand! :)

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0