Mkt text :)

Heej,

Har märkt att bloggvärlden tagit en blogg-paus ;) Det är inte som förut med 5 nya inlägg om dan utan man gör kanske 2-3 inlägg per vecka .. Lite tråkigt nu när jag sitter hemma och är sjuk och inte har nått att göra :P Fast det är ju lugnt tar ju också en blogg paus :) Fast ändå är det ju bra att det har hänt för att alla var ju som datanördar fast vi spelade inte data spel utan skrev på bloggen coh det är ju ungefär nastan samma sak ;) Jag tror jag ska t skolan imorn, jag vill det för jag har inte varit där på4 dagar så jag kommer ha missat så j***a mkt :S Asså min hjärna är så lugn just nu och imorn ska den arbeta jätte hårt bara sådär:/ tror jag kommer ha lite huvudvärk imorn :/ Fast som tur är, är det bara 2 lektioner :D Matte & Svenska :D börjar 09:30 slutar 11:40 :P :D BEAT THAT! :P
Det var allt jag hade att säga ;)

puss & kram Vera

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0