LÄS!

Hello :D

Idag hände en ganska läskig grej :/ Typ igår och i förrigår var det en kille från min klass som drog i min bh och sen släppte (gjorde faktist ganska ont) . Och idag så skrek han så högt i mitt öra att hela mi9n hjärna dona av och jag hörde ingenting på 3 sek :S Sen när han tänkte göra det igen tog jag tag i hans armar och sa : '' Vad är ditt problem, kan du sluta''. Då försökte han slå mig med knytnävarna men jag höll för hårt sen började han sparka på mig och då tog jag tag i hans hår och sa : '' SLUTA ! '' Då knäa han mig jätte hårt i magen :O Jag började såklart gråta och sprang därifrån sket i dem som skrek på mig bara gick därifrån. Jag grät igentligen inte för att jag tyckte att det gjorde JÄTTE ont. Jag tänkte bara ''Varför ? '' Varför göra såhär mot nån som precis har hamnat i en helt okänd klass där jag inte känner några och bara göra så :@ Så mina uppfattningar är att han har nått fel i hjärnan för han beter sig som att han är ett cp (ursäkta ordet). Men imorn tänker jag snacka med honom om detta och be hnom att sluta! Mamma sa att ifall han rör mig en gång till kommer hon att anmäla honom :S :) HAHAHA rätt åt han! :P

xoxo Vera ^^


Kommentarer
Postat av: MOa

Var han mer aggressiv än dig Vera. För att jag tror det inte finns någon annan i världen som e lika agressiv som dig! :D Jag är säker på att du skulle vinna slagsmålet!

2009-09-19 @ 11:57:24
URL: http://moey.blogg.se/
Postat av: Anonym

omg...

vem var det??

shiit hur kan man göra så

2009-09-20 @ 20:30:16

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0