En hel vecka i en enda text :P

Heeej,

Guuud va läänge sen jag blogga!!! :O Förlåt har bara inte tänkt på nånting om blogg ihuvud taget ... Men på typ måndag eller tisdag kommer jag göra SKIT många updates, lovar ;) Asså allt möjligt hasr hänt faktist :) Jag och tre NYA kompisar var tvungen att spela in en egen raplåt på musiken!!

Det gick faktsit ganska bra elr iaf för att vara första gångnen:P Den dagen då jag tog på skorna tyckte jag att det såg ut som att en kille försökte flirta med mig för han log mot mig sen så log han och lyfte sina ögonbryn på ett konstigtflirtit sätt som jag tycker bara ser sliskit ut :P

På måndagen och tisdagen och lite på onsdagen kände jag mig bara misslyckad och ville bara dö... Jag var helt ensam i skolan och ingen snacka med mig och jag gick runt som en dummis i korridoren men i torsdags och idag var det faktist bra för efter att ha snackat med både mamma pappa och lärare så tog jag åt mig mer och inte bara stod i ett hörn och såg fånig ut utan jag stod och snackade och skrattade och var mig själv :)

Asså alla där är liksom lite flummiga  ''/ xD Asså inte på vårat sett (sixty girlz) utan så att dem såg ut som typ störda människor S:/ Dem är iaf bara lite konstiga ibland xD Asså detta är kanske lite för mkt text för oftast läser man inte jätte långa texter för det är bara tråkigt-.- Allt jag har och säga ;)


xoxo Vera!
P.S.
Skicka gåvor till mig på FarmVille (facebook)

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0