I'm home!

Nu är jag hemma från landet!
Egentligen kom jag hem från landet i tisdags men jag sov en natt hos lillebil också och igår orkade jag inte skriva men nu är jag äntligen tillbaka.
Landet var jätte härligt!
Jag och lillebil fixade så att vårt rum blev värsta gymnastikhallen :P
Lillebil vill lära sig att stå på händer och hjula så jag blev tränaren.
Vi kollade också på en massa O.C. och åkte pulka.
Så det var verkligen en avkoppling som man behövde! :)
Vi skulle egentligen fota lite grann från vissa aktiviteter som tex när vi drog på oss 80-tals vinter kläder som var i ljusblåa overaler och stora jackor :P
Men tyvärr glömde vi det :(
Men jag skriver snart igen ;)
xo xo Vera♥



Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0