Filmtips

Denna helg har jag sett på MÅNGA filmer så nu tänkte jag visa vilka och också lägga en liten komentar på varje ;)

Hallpas- Den var bra, en vanlig komedifilm som alltid är rolig att kolla på :)
Inget speciellt helt enkelt ;) 3/5
Gnomeo & Juliet- Var en väldigt gullig version av Romeo & Juliet! ^^
Eftersom jag gillar tecknade filmer så tycker jag att den är värd att se men vissa tycker inte det är så kul men jag tycker endå att man ska se den ;) 4/5


Life as we know it- Vet inte riktigt vad det ska föreställa för genre men jag tycker den var sorlig (grät några tårar..). Men den var annars bra, lite förutspådd men okej :) 4/5


No strings Attached- Vädigt bra film :) Jag tipsar verkliegn att ni ska se den ;)
Ashton Kutcher är SÅÅÅÅ SNYGG!! :D 4,5/5


Rio- Väldigt bra! Mycket bra gjord ch väldigt bra story :)
Se den! ;) 5/5


Burlesque- Den är okej bra, störde mig väldigt mycket på både Christina och Cher..
Först att Christina A är så himla liten så när man ser henne sjunga så märker man extra mycket att hon mimar (vet ju att det är hennes röst men hon mimar ju för att hon sjunger ju i en studio). Och Cher's röst är så himla ful, förlåt.. Men tycker bara att den är hemsk!
Annars var den bra :) 3/5



Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0