Wednesday! :D

Hello Ladies and Gentlemen
I am back on track!
Jag får be om hemskt mycket ursäkt för att jag inte skrivit på typ en vecka men jag har helt enkelt inte haft någon lust.
Alla dessa dagar har jag för det mesta pluggat, spelat dataspel, varit med Frida & Gabby eller läst Harry Potter.
Men jag kan berätta lite från igår ;)
Igår så köpte jag Frida & Gabby en massa godsaker och satte oss hos mig och fikade. Vi blev såklart jätte mätta :P
Sen så började frida spela in lite på kameran och sen helt plötsligt bestämde vi för att göra en liten ''parodi'' av Idol, alltså BÅL!
Så jag var Victora (någon slags Lalia Bagge) och Gabby var någon wierd deltagare.
Men sen när vi skulle klippa ihop allt så funkade det inte att lägga kamerafilerna i Windows Movie Maker!! :@
Sen så skulle Gabby gå så då började jag och Frida att spela Monopol som pågick i några timmar ..:P
Så så spenderade jag min onsdag! :)


Jag trycker i mig en donut

Den goda kladdkakan! :P

Photoshoot från BÅL!

Veroncia..

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0