Worst Valentine ever!

vill bara börja med att säga, FYFAAN VILKET JÄVLA VÄDER DET ÄR UTE NU!!!! :@
Dagen började bra och hade en ganska kul skoldag. Idag hade jag cheerleading och då fick vi gå en liten bit för bussen kom inte fram men cheerleadingen var skit kul för vi övade till en grej som jag berättar i ett annat inlägg ;)
Men sen efteråt när vi stått ett tag i -16 grader och väntat på bussen så kommer det ingen buss. Så vi får gå i typ en halv timme tills vi kommer till en busstation där en annan buss går. När jag väl kom på tuben kändes det bra för jag bestämde mig för att köpa thaimat takeaway och sätta mig framför tv när jag kom hem men så blev det inte. För att när jag ska ta ut pengar i bankomaten så funkade helt plötsligt inte mitt kort så fick springa hem ta molly's stora cola flaska (som är full med pengar) och skaka ut en massa tior och sen springa tillbaka för att hämta min j***a mat!
Och nu ligger jag typ död och halv sover..
Men jag ska börja skriva lite mer det är bara det att jag har inte tid för plugget och träningar och så :/
Så detta var min värsta Alla Hjärtans dag!

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0