Myshelg med BFF!♥

Hej Bloggen!♥
Igår hade jag och Lillebil en shoppingdag och shoppade de som var nödvändigt. Jag visar sen vad jag köpte. Sen när vi kom hem hade vi FF så var tvugna att handla innan och då köpte vi ingredienser till en milkshake som vi drack i USA, ''The Miley Shake''.
Sen efter det så kollade vi på 3 Bring it On filmer och övade själva lite cheerleading.
Och idag har jag och Lillebil bara softat och kollat på mer Bring it On filmer och övat mer cheerleading :P
Och på eftermiddagen kom Gabby & Frida och vi bakade Kärleksmums som vi ska ha med oss imorn till klassen. Och nu ska vi snart äta och sen blir det mycket pluggning.
Jag och Lillebil i Stadium's omklädningsrum :)
Picture in the mirror time!
Jag står koncentrerad och blandar milkshaken
Den blev godare än det såg ut att bli på den här bilden ;)
Yummi! ^^
xo xo Vera♥

Kommentarer
Postat av: Gabbi

om 12 dagar fyller din blogg 3 år



hihi :)

2011-02-14 @ 15:12:43

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0