Min Helg!

Nu ska jag berätta om min helg.
I fredags efter skolan vandrade jag och Frida runt i stan för att köpa en grej till cheerleading tävlingen och fika. Vi fikade på ett jätte mysigt ställe som heter Café 60 (tror jag?). Efter det packade jag med mig mina grejer från pappa och for till Lillebil. Den kvällen var det kaos för vi var så himla stressade. Vi sydde varsinna mjukisbyxor och fixade och donade med mat och kläder. Men det värsta var att när jag skulle hoppa in i duschen kl 11 på kvällen så fanns det ingen vatten! Ingen kran funkade! Så dagen efter gick jag upp kl 5.15 och duschade sen hoppade Lillebil in och sen åkte vi äntligen till Cheerleading tävlingen!
Vi var där kl 8.50 och vi tränade till kl 1 då vi började tävla. I vår 'grupp' (alltså dem i vår ålder, typ?) var det 5 stycken lag och vi kom på delade fjärde plats...
Vi hade mycket otur för 11/19 var där och vi hade bara övat på hela grejen på 5 lektioner!
Men det gick ändå ;)
Efter det kom jag hem och träffade Hannah & Moa som jag inte träffat på jätte länge! :o
Vi snackade upp oss och sen sminkade vi varandra hel knasigt :P
Och på söndagen så pluggade jag och Moa i 3 timmar (STOLT!) och sen åkte vi skridskor :)
Är så ostadig på isen :S
Men så har min helg varit.
Nu på måndag är jag skit trött och vill bara sova så ska göra det nu.
Puss & God Natt♥

Fredag:
Lördag:
Detta är ett videoklipp på 5-8 åringar som cheerade! ^^
Little Cheerleaders!
Söndag:



Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0