Händelse från dagen

Ja vad var det som hände, jo. Det börjar med att jag vaknar kvart över sju (alltså då jag ska ska gå hemifrån). Foxar mig lite snabbt och drar iväg. Åker tunnelbanan som vanligt och sen när jag ska av ska jag ta upp mobilen från fickan för att forsätta kolla på intervjuer med Justin Bieber, då jag tappar min mobil, slits loss från hörlurarna och faller ner på spåret. Det jag hör förutom mitt skrik inombords är: HAHA FAIL!
Där står två killar från klass och skrattar åt mig..
Tunnelbanan åker iväg och jag kollar ner, den lever!
Mobilen hamnade bredvid! :D
inga sprickor, ingenting, bara JB! ;)
Hoppar ner tar upp den och får sen hjälp upp av en av killarna (tur för annars hade jag inte kunnat komma upp..:/)
Assså gaaahh! Vilken grej! haha
Jaja, ville bara dela med mig av det! ;)
puss♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0