My weekend!

AAAA måste verkligen lära mig att blogga!
Inte så mycket har så ni har inte missat något ;)
Förutom att i fredags var jag först på sikta mot stjärnorna tävling i skolan och sen mötte jag Emilia & Molly, en gammal kompis som jag inte träffat på jätte länge! :o
Så det var jätte kul måste träffas igen snart! :D
På lördagen så var det Malingsbo förträff. Var ganska kul vi fick först veta lite om Malingsbo och ledarna (som inkluderar min syster och hennes bästa kompis). Sen fick vi göra massa namnlekar och lite andra roliga lekar :)
Så ser fram emot Malingsbo jätte mycket! :D
Och samma dag träffade jag Lillebil och hon sovde över.
Så min helg har varit ganska bra helt enkelt :)
Men måste sova för att klara dagen imorn ♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0