Lördag!

Hey Les Fille!
Asså gud igår!!
Helt galet som jag tyvärr inte kan berätta här på MIN blogg för vissa som jag inte vill ska läsa min blogg kanske gör det så vill inte riska men igår var det båda roligt och jobbigt. Men det ska göras om fast på ett bättre sätt.
Jag kan berätta att det var tjejer Jacqueline, Agnes, Emilia, Emma och jag vi skulle alla sova hos Agnes (förutom emma!) men innan så var vi i vitan och där hände lite grejer så allt gick snett så då fick vi helt plötsligt inte sova hos agnes och jag fick typ stört panik för visste inte var jag skulle sova men då så löstes det genom att jag fick sova och Jacqueline. Så imorse kom Agnes och Emilia på brunch och sen var vi ute på stan kollade tennisracket åt Jacqueline.
Typ vid 4 drig Ag och Em så då gick jag och Jacq och träffa adam (en gammal klasskompis till mig och typ BFF med Jacq) och så mötte vi massa människor så vi drog :P
Och sen kom vi tbx till Jacq och så chillade vi vid datan tills jag var tvungen att åka hem.
Men nu är jag ensam hemm och kollar på Jersey Shore men måste sova.
Hoppas ni orkar läsa texten :P

puss och godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Lillebil

Du måste berätta;) <3

2010-09-06 @ 19:20:18
URL: http://www.lillebilicious.blogspot.com
Postat av: Lillebil

Du måste berätta;) <3

2010-09-06 @ 19:20:38
URL: http://www.lillebilicious.blogspot.com

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0