-.-

Helloo!
Kom precis hem från skolan från att ha en ganska lång dag.
Först ära sig hur man använder pass för orientering på idrotten -.- det gick ju skit dåligt fattade ingenting...
Sen matte, franska, engelska och svenska, alla de tråkiga ämnena. Sen istället för EN TILL matte lektion så hade vi SKOLFOTO!!
Asså herregud jag ber till gud jag hoppas jag blir bra på bilderna!!! :S :O
Och sen så när jag skulle gå in på min favorit blogg så säger hon att hon ska ta en J'VLA F'CKING PAUS!!!! :@@
Asså herregud denna vecka kommer vara kaotisk!
Men det var allt jag hade och säga. Skriver snaart! ;D♥


Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha, jag pallar inte blogga just nu men jag kommer nog få panik om några timmar och skriva typ 10 inlägg :P

2010-09-06 @ 18:29:01
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0