This is what you have missed!

Hey!
Såå var ska jag börja?..
Ja på lördag så vaknade ju jag och Lillebil väldigt tidigt för att jörgen jobbade och mamma skulle stöpa ljus så vi var alltså barnvaktarna.
Vi skulle vara med morgan på hans barndans men han hade feber och var hängig så det blev en inne dag för han.
Vi byggde koja och hade det mycket mysigt.
Senare mot kvällen lekte jag och Lillebil lite med olika dansteg och så, sen började vi kolla på filmen ''Sex and the City 2''.
Så idag så ville mamma så gärna åka tillbaka till stöpningen för att göra kalrt allt hon arbetat med så då följde ju jag såklart med så lillebil var kvar hemma hos mig tills hon gick och jag stöpte för fullr.
Allt blev jätte snyggt! ;D
Sen mot 2 tiden åt vi en stor Lunch med Morfar, mormor, morfars fru, morbror, 2bröder, systern och mamma.
Vi hade ytterst trevligt och åt glatt tills magarna var stora! :P
Så åkte vi till morfars place där drack vi kaffe och kaka (ni vet typiska gammelgrejen).
Vi var hemma vid 7 tiden ikv och nu sitter jag här och ska sova snart.
Så detta var alltså det ni hade missat.
Hoppas ni hängde med ;)

xo xo Vera♥

P.S
Jag har bilder på min mobil men man kan inte ladda över bilderna på datorn för mobilen är för gammal :/

http://pernillapp.blogg.se/images/2010/sex-and-the-city-2_73944450.jpg

Kommentarer
Postat av: Nathalie

hallå du!:D

helgen har varit superbra! din då?



vilken klänning hade du valt i mitt senaste inlägg?:D kul att veta!

2010-10-04 @ 15:29:09
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakbobsson [foto]

sv; bra :D

2010-10-04 @ 16:59:42
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0