Time for some nailcare

Jag tänkte visa lite vilka produkter jag använder till mina naglar. För att vara en fräsch tjej med snygga naglar (som jag personligen tycker är väldigt viktigt) måste man ta hand om dom på rätt sätt. Jag har ju i ungefär 2,5 år konstant haft ngalack på mina naglar så nu är dom skit slitna och gula och så vill man inte ha dom! Så jag använder 'märket' depend som jag fick av släkten på min födelsedag. Jag filar naglarna med två olika filar och sen duttar jag på nagelbadn créam på nagelbanden för att dom ska bli mjuka och inte spricka och blöda och sen målar jag tvä lager starkande genomskinligt nagellack.



Jag skulle verkligen rekomendera dessa produkter och man kan köpa dom på Åhlens (tror jag) :P

xxx Vexxi♥

Kommentarer
Postat av: Erica

Hu mycket kostar d där ;)

2010-11-17 @ 23:53:19
URL: http://mendezz.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0