My Saturday! :D

Heelloo! :)
Guud va länge sen jag skrev men jag har bara inte orkat eller haft tid :P Men så jag tänkte berätta lite om i lördags.
Så dagen innan sa emilia att vi skulle klä ut oss så jag hann liksom inte bestämma mig vad jag skulle vara så det blev ingen 'utklädning' för mig men jag klädde iaf upp mig :)
De andra tjejerna var vampyrer förutom sarah som var leopard. Det börjar med mingel och middag sen dansar vi loss ungefär hela kvällen förutom när vi skulle ut och ha tal och skrika till lite fjortsar som skulle gå the The Wave.
Vid 10 tiden börjar vi röra oss mot fanny som blev typ en promenad runt globen. Det var min lördag! :)
Lite bilder blev det såklart:

Snyggingarna! :D


Fanny, Emma & Sarah♥


Snygga agnes med as cool sminkning! :D


Söta Jacqueline♥



Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0