Helgen

Heellloo Bloggen!
Så ja det blev utgång i fredags men jag och emilia gjorde inte så mycket.
Vi träffade Jacqueline & Andrea men det enda vi gjorde var att gå omkring vid medis :/
Men det var ju andå mysigt att träffa dom ^^
Så jag och emilia åkte hem och kollade på ''The Grudge 3'', inte så läskig.
Igår ringde Jacqueline igen och undrade om vi ville träffa henne & Agnes och så blev det. Men då när vi är med dom gör vi inte så mycket. Vi letade efter en affär som ligger i Karlaplan och när vi kommer dit har dom inte ens snygga saker -.- Sen åker vi in till Stureplan, elelr var vi va och där åt vi lite på MC sen åkte jag hem.
Jag var ensam hemma tills nio tiden då mamma släppte av morgan och sen åkte tillbaka till festen hon och jörgen var på. Och nu ligger jag i min säng med morgan på sidan om och gör absolut ingenting...
Men jag får väl hitta på nått ;)












xo xo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0