Wayfares!

Heej!

Jag måste skaffa nya Wayfares!
Som ni sett på Emilia's blogg så har hon skaffat skit snygga röda wayfares (var med när hon köpte dem :P) och jag är såklart avundsjuk på henne och känner att jag också måste skaffa ett par !!
Men jag vet nt vilken färg jag skulle passa i?
Jag har ju redan ett par mörkbruna


Nu får ni rösta vilken färg jag ska ha!
(OBS!)
Det kmr bli dåligt med paint men ni få försöka att se hur det ser ut !

Röda:


Gröna:


Blåa:


Gula:


&

Oranga:


Så nu hoppas jag att ni röstar på en färg och om det är en annan färg ni tkr jag skulle passa i som jag nt har visat är det bara bra! ;)

xoxo Vera♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

OMG! Blå skulle va jätte fina! :D <3

2010-05-25 @ 21:31:37
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0