Värmeslag i maj! :o :D

Heej hej!

Idag så var det lite annorlunda för idag var jag med Emmy OCH Emma! ;D
Vi köpte Brämmhults juice och jordgubbar :P
Och sen måste ju såklart Emma gå så då gick jag och Emmy t det där badstället som vi va på igår och vi solade på taket t vi typ fick värmeslag så då sprang vi runt där och då kom en kille som gjorde att vi var tvugna att springa ut ur badhuset men hann nt hämta våra väskor på taket så vi gick barfota i en lång asfalts uppförsbacke och sen gå ner för hela ruschbanan med hajen och alla MYROR!!:S
Så när vi fått grejerna så gick vi hem t mig för att svalka oss lite och där kom vi på att vi skulle klättra över alla gårdarna vid mig så vi ringde på Moa så Emmy, Moa och jag klättrade runt och skämde ut oss totalt framför alla som bodde vid oss! :P
Så när vi gjort det så var vi tvugna att kolla till en dörr elr en sorts vind lucka som är högst upp i trapphuset och så öppnade vi där och inne där var bara ett pyttelitet rum med en t lucka och där var det taket!
Så vi satte oss på taket tills Moa's mamma kom och vi blev skit rädda att upptäckas så vi gick ner.
Sen så blev vi sugna på film så vi köpte en pizza att dela på och kollade på skräckisen ''Deep blue Sea''.
Det är en hajen film och det är ganska bra ;)
Såklart har jag bilder men nt så många för jag ahr nt haft med mig mobilen men här blir några nu och sen får jag bilder av Emmy's Blogg!







to be continued...

Kommentarer
Postat av: Lillebil

Vera, har du kvar min gamla tröja? Gott men jordgubbar, vi får höras någon dag.



Love u, L

2010-05-20 @ 13:47:39
URL: http://lillebils.blogg.se/
Postat av: Vexxi

Ja, hittade den i min låda så jag lånade den! :P ;)

<3

2010-05-21 @ 13:19:50
URL: http://vexxi.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0