Taket, skolan PLUNDRING! :o

Heeej! :)
Detta kmr att bli en lång fast rolig text så lääs! :P
Idag så var vi på ett tak men nt på vilket som helst utan på mitt pappas och det är snetak och skit läskigt för man måste klättra på en skit läskig stege och sen gå in i ett skit litet rum och sen komma upp på taket från en mindre lucka :S
Men det var ändå kul! ;D
Sen så när vi fikat där uppe så klättrade vi runt tills massa folk började stirra så då sprang vi ner men när Emmy hade kommit ner öppnades Moas ytterdörr (hon bor högst upp vi den stegen) och då kom Moas syrra ut och sen moas mamma så jag stängde luckan så det blev skit mörkt där inne och skit läskigt och medans jag satt där hörde jag emmy snacka med moas mamma om stegen som var framme och allt blev bara skit pinsamt tills dem gått då flydde vi ner t mig och då såg vi att våra fötter var koolsvarta!!! :o


Ja, så vi tvättade fötterna och tog basket bollen och gick ut t en skola nära mig och spela lite basket då vi såg att ett av fönsterna var öppna t skolan så vi hoppade in och sprang runt i hela skolan och in i matsalen och där fanns det bara ett litet hål som emmy lätt kom igenom men när jag skulle försöka så mitt vid rumpan så satt jag fast så emmy drog i typ 1 min tills hon ramla så hon var tvungen att göra en skit högljud grej lite snabbt men så när vi var därinne så gjorde vi LITE busiga saker som att: salta all deras mat, ta frukter, ta godis och ta ner några saker (alltså av missatag).
Ja så när vi hoppade ut ur ännu ett fönster så satt vi och åt upp frukten och godiset vi hittade så hoppade vi in igen och gick upp för alla trappor och gick igenom alla dörrar tills en kille kom på oss bakom ett skåp när vi gömde oss :P :s
Så vi halvsprang ut och då så var emmy såklart tvungen att gå mitt i det roliga! -.- :(
Men vi får väl träffas en annan dag och forsätta vårt lilla äventyr :P
Men ungefär så har min dag sett ut, ROLIGT SOM VANLIG! :D

Vi på taket! ;D






TANT AGDA FÅR PANIK! :S


Nice pic in the bathroom! :P


I skolans badrum


Matsalen, där vi hittade en konstig dörr som ledde t en annan konstig dörr :s


Välommen t MIN matsal! ^^


Emmy och jag klottrar! :P

Vega= Vera (GAGA) & Honey. E= Emilia (HONEY.B/Beyonce)

Plundringen !!! :P


Emmy på toan och jag som  panik stressfotar!


Päron!


Sexy Emmy! ;)


xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0