Sova hos Lillebil! :D♥

HejsanHoppasn! :)

Idag så har det varit en ganska bra dag! :D
1. Varit skit snygg hela dagen
2. Haft roliga vänner som jag snackat med
3. Skarttat mycket
4. Slutat tidigt
&
5. Ska träffa Lillebil snart och det ska bli SKIIIT KUUL! :DD

Ja så jag har/kommer haft/ha en skit bra dag :)
Igår så såg jag på filmen Harry Potter and the philosophers stone fast jag somnade + att jag nt hann måla naglarna så idag så jag helt muppad ut med turkosblå fult avskuret naglack till bruna och skönblå kläder -.-
Men jag fick iaf en kopmentar som jag såg idag -.-
där stod det att jag skulle ha svart naglack och att det passar till allt och det är ju skit smart så ska väl ha det idag ;)
Ikväll vet jag nt ifall jag kan skriva eftersom jag ska sova hos Lillebil och det kan bli lite tråkigt för henne om jag skriver så vi får se men om jag inte gör det skriver jag defenitivt imorn ;)

pussss♥

Kommentarer
Postat av: Lillebil

Det ska bli sååå kul!! Jag älskar dig, och DH ;)

2010-05-27 @ 16:05:31
URL: http://lillebils.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0