Sommar, Sommar och sol! :D

Heejheej! :)

Idag har det ju varit massa sol och värme så jag och Emilia tog på oss kort kort och åkte in t söder.
När vi är där köper vi cola och den goda glassen Ben & Jerrry's så vi åkte t en park och satte oss och åt och sen lekte vi lite i parken ;)
Typ vid 5 halv 6 börjar vi åka hem t Emmy för att hämta min väska som jag glömde och sen cykla vidare hem t mig för Emmy cykla hem mig men när vi kom hem så var det sune på tv:n så där fastnade vi tills joel ringer och säger att vi ska träffas med felix så jag och Emilia tar cykeln och åker tbx t söder och spelar lite basket med killarna :)
Så så har min dag sett ut :D

Här är lite bilder från min dååliga mobilkamera :











Joel :)

Joel & Emilia! :)

Felix :)

Felix & Joel! :D

Förlåt för så få bilder idag men glömde ju min väska hos Emmy när vi var ute och cyklade så det blev inga pic's då :(

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0