Solade solarium för första gången! :D

Heej! :)

Idag så sov ju emmy hos mig och vi somnade t filmen ''Det femte elementet'' vi såg typ i 10 min sen somnade vi så imorse direkt när jag öppnade ögonen som var kl 8:20 så väckte jag emmy så vi hann se båda filmer
''I know what you did last summer'' & ''I still know what you did last summer''.
Filmerna var faktist helt ok båda får 4/5 poäng! ;)
Nu kom emmy och tjadade om bilder från gårdagen så häe får ni lite bilder:

Jag & Emmy på solariumet




I solariumet





Detta var vår middag som vi definitift kmr äta nån mer gång ;)


Tapas! ^^


Emmy fotar när jag äter -.-


och när jag pratar -.- :P


Emmy fick en stor wasabiklump :s xD


Vi gungar




Och igår kväll så hade vi ansiktsmask och såklart ahr vi en bild på det men jag ser HELT förskräcklig ut ...

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0