Min dag har varit ovanligt lång men väldigt rolig! :D

Heej! :)

Idag är det ju äntligen fredag och det innebär att det är 13 dagar kvar till skolan slutar och 17 dagar kvar till jag ska åka till USA! :D
I am so excited! :D
Men också för att det är helg och man kan vara uppe sent och vakna sent :P
Idag ska Lillebil sova hos mig och samma sak på lördag och på söndag fyller min storebror Jim 22 år så då ska vi fira honom! ;D
Idag har jag varit i skolan som vanligt och jag skulle ha slutat 11:40 men vår lärare släppte oss 11:00 för att hon var så jävla irreterad och sårad och allmänt ledsen :(
Hon hade haft en jätrte jobbig dag för att häromdagen så blev en i 7:an's kamera snodd ur skåpet och dem vet att ingen gick igenom vår korridår så det måste varit en i 7:an så hon snackade lite med dem som inte varit med på sina lektioner när det hände och så så imorse hade hon varit hos rektorn och haft en stressig dag bara och då fick vi en liten rast och då började 2 killar från min klass klottra på tavlan och dra fram massa grejer och då blev hon skit lack och då sa en av killarna -jävla hora.
Hon då bröt hon ihop och börja hon gråta och då började den andra killen också gråta för att han fick så dåligt samvete :(
Så gulligt av honom ^^
Men så då kom jag hem och då drog mamma med mig till Farsta och däe köpte vi ett koppeln till katten så hon kan börja vänja sig vid området för hon kommer förmodligen bli en ute katt :'(
Och så köpte vi presenter till Jim och år lunch och gjorde lite annat smått :)
Och juste har glömt säga att Tele2 har lurat oss på pengar för att deras maskiner eller räknare har räknat fel så vi har fått för mycket på våra räkningar så nu har vi lämnat dem och börjat med 3!!!
JAG HAR FUCKING 3!
Hatar 3!
Aja nu kanske jag kan få en iPhone efter sommarn ;D
Men så när jag kom hem stor städade jag mitt rum och dammade och så kom lillebil så jag, mamma och lillan har suttit och pratat lite om USA resan och druckit Kaffe Latte med ett jätte gott kaffe som heter ''Irish Cream'', prova den!
Skit good! :P
Aja nu har jag skrivit för mycket så får väl sluta nu :P

xo xo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0