IDAG KMR MADDE! :D:D:D

Heej!

IDAG SKA JAG O EMMY TRÄFFA MADDEE!!! :D:D:D
Jag har för mig att det finns ett inlägg där det står men det är typ mitt 10:de inlägg :P
Men en kort förklaring skadar väl nt ;)
Madeleine var en av mina bästa kompisar men en dag så flyttade hon och nt var som helst i stockholm utan t TYSKLAND!
Det var ju såklart väldigt sorligt..
Men dåodå så kmr hon (nt ofta) hit t sverige! :D

Madde på en ganska dålig kvalité bild men det är det senaste jag har men så finns det en bild på oss tjejr när vi var ett 'gäng' ! ;D



Fanny                    Vera                     Emma                       Stella  Emilia  Madeleine

Så detta var vårt gäng så förmiskades gänget och sen så blev det så att gänget bara försvann av massa anledningar :(
Men då vet ni lite vem madde är, men leta reda på det förra inlägget om madde ;D

puss♥

Kommentarer
Postat av: Emilia

Lägg upp bilderna från idag din bajs! :P

2010-05-13 @ 19:16:51
URL: http://emilianicklasson.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0