Gossip Girl just got a new BIG fan! :P ;D

Heej! :)

Eller man kanske ska säga godnatt? ;)
Klockan är ju 22:50 så det är nog inte så många som läser bloggar vid den här tiden? :P
Lillebil har precis gjort så att jag har blivit det nya Gossip Girl freaket!! :D
Jag har sett de 5 första avsnitten på frsta säsongen och det var faktist riktigt bra.
Bättre än vad jag förväntade mig! :o
Men nu ska jag inte skriva så mycket mer för annars blir det tråkigt för Lillebil, men godnatt och sov sött!^^

xoxo Gossip Girl♥


Kommentarer
Postat av: Lillebil

Det går inte att inte fastna för Gossip Girl. Jag är glad att du också är beroende, nu kan vi prata om det ;)



Hehe, TV-serienörden...



Puss

2010-05-27 @ 23:18:58
URL: http://lillebils.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0