Fint väder för fina bilder, men såklart har jag ingen kamera -.-

Heej! :)
Idag så var jag med Emmy (nähä?:P) och vi träffades ovanligt sent idag, klockan 5!
Så emmy var här riktigt länge ända tills halv 9! Fattar ni halv 9!!!
SÅ JÄVLA NAJS! ;D
Vi åkte hem t min pappa för att jag hade packning o datan med mig så när vi va här så gick vi t ett gammalt badställe, Vanadis!
Jag tror det stängdes för typ 1-2 år sen? :P
Så där var vi och brevid var det en stooor gräsmatta där vi satt och drack smoothie där det också hände en olycka som ni får se på bild sen ;)
Ja så har vi fotat en MASSA bilder!!
Som ni får se nu :

Påväg hem t pappa med packningen


Smoothin


Vi snattade ballonger :P




Den mysiga gräsmatten




OLYCKAN!!!

Emmy visste nt att korken på flaskan nt var stängd så hon skakade den skit mkt och då gick det ju såhär.
FAST ÄNNU VÄRRE!

Och här är the fotogiirls! ;)





















Kommentarer
Postat av: Lillebil

Fina bilder, var är ni någonstans? <3

2010-05-20 @ 13:50:15
URL: http://lillebils.blogg.se/

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0