Ja lite information eller vad man ska säga ???

Hej hej!

Igår gick Lillebil..
Så imorse när jag skulle äta frulle så stod våra tallrikar tsm och våra glas och skeder som vi har ordnat så fint varje dag men nu står hennes tallrik och glas kvar :(
Det blir liksom så sorligt :'(
Idag ska jag träffa Moa och sen lite senare ska vi träffa Hannah för hon måste plugga nu -.- :P
Jag hr hört att det brunnit under Hannah så hennes golv är helt förstörda så dem kan nt bo där så nu bor hon på 4 stjärnigt hotell ;P :D
Men snart ska dem få en ny fastighet för deras hem kmr nt vara färdigbyggt förns 4 månader och det är lite jobbigt att bo på hotell den tiden ''/
Ja jag kollar på ''The Hills Marathon'' :P
Ganska kul faktist :P
Ja jag ska spela lite gitarr nu så ses snart !!! :)

xoxo Vera♥

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0