From Real to Plastic!

Hej hej!

Som ni kanske har märkt har jag spelat mkt gitarr sistone och det har verkligen varit skit kul för jag har alltid varit så avundsjuk på alla som kan speciellt på Emmy för hon blev så bra så snabbt så då ryckte jag till mig ideén och nu har jag ju blivit riktigt bra! :D
Men det har faktist kommit något ivägen som har varit min älsklingsgrej förut men som jag tappade ett tag men nu återförenats till........





tillsss.........

JAG ÅTERFÖRENADE MED MIN PLASTICGUITARR!!! :P




baksidan :P

Jag vet jag har återförenats till GUITARHERO igen ! :D :P
Till er som nt vet har jag varit expert på det och spelade det varje dag, och eftersom jag var sjuk och stannade hemma mkt fick jag mkt tid att öva! :P

Och om ni undrar?
Spelar jag på HARD! ;D ;P

PUSS

Kommentarer

Kommentera:

♥Ditt namn♥:
VIP?

:♥Din mail♥ (publiceras ej)

♥Din blogg♥:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0